F.A.Q.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA TRGOVINE

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Nadenimasko.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu
potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo
preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani Nadenimasko.si  izrazite svoje
strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne
trgovine Nadenimasko.si.
Podjetje ADS-efekt d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Nadenimasko.si 
kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje
poslovanja.
Spletna trgovina Nadenimasko.si , ki jo upravlja ADS-efekt d.o.o. je v nadaljevanju ponudnik storitev e-
poslovanja, v nadaljevanju skrajšano ponudnik. Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem
obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine Nadenimasko.si , postane hkrati tudi
uporabnik oziroma kupec.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Nadenimasko.si , pravice uporabnika ter
poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

Za nakup v spletni trgovini Nadenimasko.si , se mora vsak uporabnik registrirati. Ob registraciji v spletno
trgovino, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Pred
potrditvijo registracije se mora uporabnik strinjati s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine. S
potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do
nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora
zahtevek za to poslati na naslov info@nadenimasko.si. Sprememba elektrPonskega naslova bo izvedena
isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

V spletni trgovini Nadenimasko.si  ponudnik omogoča naslednja načina plačila:

  1. Plačilo po povzetju

Naročeno blago bomo odpremili preko dostavne službe pri kateri boste poravnali vaše naročilo, na vaš naslov.

  1. Prek spletne banke oziroma s predračunom (nakazilo na TRR)

Plačilo naročenega blaga boste izvedli z nakazilom preko spletne banke​ oziroma plačilom na vaši izbrani banki. Dobava artikla se bo zamaknila za najmanj 1 delovni dan.

  1. Plačilo s kreditno kartico na daljavo

Naročeno blago lahko varno plačate s kreditno kartico ob oddaji naročila preko spleta. Plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik kreditne kartice. V primerih, ko imetnik kartice ni državljan Slovenije ali pa uporablja kreditno kartico, ki ni bila izdana v Sloveniji ter v primerih, ko prejemnik in plačnik nista isti osebi, si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika in prejema pisne izjave preko e-pošte, da plačnik soglaša s plačilom naročenega blaga. Po oddaji naročila s tem načinom plačila ni možno spreminjati vsebine naročila, končnega zneska, naslova za dostavo in drugih dogovorjenih pogojev.

  1. PAYPAL

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Dostop do te pogodbe uporabniku omogoči ponudnik, uporabnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko e-pošte na naslov info@nadenimasko.si, ali telefonsko na telefon 080 48 49. Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na želen e-poštni naslov potrošnika.

Vse cene v spletni trgovini Nadenimasko.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo v takem primeru po svojih najboljših močeh skušal kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če se kupec s ponujeno spremenjeno ceno ne strinja, lahko v tem primeru odstopi od pogodbe.

  1. Naročilo in oddaja naročila

Kupec izbere željen izdelek in s klikom na ikono povezave KUPI doda izbrani izdelek v nakupovalno košarico. Postopek naročila izbranega blaga poteka v 5. korakih. S klikom na ikono nakupovalnega vozička kupec dostopi do obrazca za naročanje tega izdelka. V obrazcu kupec nadaljuje z drugim korakom tj. izbiranjem Načina plačila kjer se lahko odloči med plačilom po povzetju, s kreditno kartico ali preko PayPal-a. Nadaljuje s tretjim korakom z izbiro Načina dostave, kjer lahko vpiše drug naslov za dostavo, v kolikor se le-ta razlikuje od naslova plačnika, četrtim korakom s Pregledom naročila kjer kupec vidi celotno naročilo z vsemi izbranimi artikli, cenami, popusti in morebitnimi stroški dostave, kjer se lahko še vedno odloči in ne izvede nakupa in zadnjim petim korakom Potrditvijo naročila, ko kupec odda naročilo. Pri vsakem od korakov ima kupec možnost vrnitve korak nazaj. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo/pogodbo (pogodba je v slovenskem jeziku) na zaslon in s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti na naslov info@nadenimasko.si ali telefonu 031332800. Upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. V primeru uspešno oddanega naročila, se vam po oddaji izpiše tudi potrditveni tekst hkrati pa prejmete kopijo vašega naročila po elektronski pošti. Če tega teksta ne vidite in hkrati na zaslonu ni izpisane številke vašega naročila, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite ali pa nas kontaktirate za pomoč.

  1. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72 urah, ponudnik naročilo pregleda in ga po potrebi lahko z utemeljenim razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma ga kontaktira po elektronski pošti.

  1. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v 14-ih dneh. Ponudnik vrne potrošniku vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v roku 14 delovnih dni od prejema sporočila o odstopu od nakupa.

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno (izdelek seveda lahko preizkusite in uporabite, da ugotovite vse njegove lastnosti), nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v 14-ih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv ponudnik. Če vračate izdelke brez originalne embalaže ali je ta embalaža prekomerno uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo da je bil uporabljan dlje in pogosteje kot bi bilo potrebno da s preizkusom ugotovite vse njegove lastnosti, si pridržujemo pravico, da zaračunamo odškodnino, ki jo ocenimo z zapisnikom ob vračilu izdelka. Naprošamo vas da izdelek po prevzemu odprete previdno, ter ga pazljivo preizkusite, tako da bi morebitno vračilo za vas potekalo brez odvečnih stroškov.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih:

  • je predmet blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika,
  • ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.


Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti.

  1. V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
  2. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali pa so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri prevozni službi ponudniku. Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na njihovo najbližjo poslovalnico in to v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki.

Ponudnik se bo v takem primeru s kupcem dogovoril za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca.

Kupec lahko blago reklamira, če blago:

  • nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil,
  • če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi
  • kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Iz naslova stvarne napake kupec lahko blago reklamira v dveh mesecih od odkritja stvarne napake oziroma v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca in po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške kupca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa, če garancijski list ne vsebuje vseh informacij. Garancijski roki in pogoji so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je podjetje GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Čas dostave

Dostava se vrši v rednem delovnem času dostavne službe na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V primeru, da želite dodati še dodatni naslov za dostavo, le tega vpišite v poljubno polje obrazca za naročilo.  V nekaterih primerih je možna tudi dostava izven delovnega časa dostavne službe, možne so tudi dostave ob dogovorjenih urah oziroma dostave po hitrejših dostavnih poteh. O teh možnosti se posvetujte s klicem v podjetje ADS-efekt d.o.o.  na telefon 031332800. Strošek tako dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave. Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/ dostavljavec pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem.

Hitrost dostave

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 13. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan, razen v primeru drugih razlogov, ki bi lahko vplivali na čas/datum odpreme. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko e-pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, po navadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. 

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina Nadenimasko.si  dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

S strinjanjem s splošnimi pogoji poslovanja kupec daje soglasje, da mu ponudnik do preklica takega soglasja sme pošiljati reklamna elektronska sporočila.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne.

Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil je potrebno spoštovati

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Enako velja za video predstavitve, ki so namenjene boljšemu prikazu uporabe artikla, pri katerem pa so lahko uporabljeni rekviziti, ki ne pripadajo k nosilnemu artiklu določene ponudbe, objavljene na spletni strani Nadenimasko.si . Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog.

  • Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
  • Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
  • Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka.
  • Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Spletna trgovina podjetja Nadenimasko.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Vse slike so simbolične!

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi podjetja, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

sl_SISL